لباس کار و تجهیزات ایمنی مهدی آردم

ساخت وبلاگ

مشاغل مختلفی وجود دارند که با آب سروکار دارند. از این رو استفاده از لباس کار بادگیر و شلوار ضد آب می تواند گزینه مناسبی برای این مشاغل باشد. مشاغلی چون باغبانی، نگهبانی، راهداری، شیلات و تمام کارهایی که در محیط های باز انجام می شود. تمام انواع لباس کارهای موجود در بازار به منظور حفاظت از افراد در محیط کار تعبیه شده اند. لباس کار بادگیر مدل جلو بسته با شلوار، از پوشش گرمایی مناسبی برای بدن برخوردار است. جهت خرید انواع لباس کار بارانی، لباس کار سردخانه، کفش ایمنی، انواع لباس کار دوبنده، دستکش ایمنی کار . تی شرت کار در ایمن پوش آردم می توانید با شماره های موجود در وب سایت تماس حاصل نمایید.

 

لباس کار بادگیر و شلوار ضد آب پارچه شمعی

استفاده از پارچه های شمعی و ضد آب در هوای سردسیر و بارانی و معتدل مناسب تر است. بادگیرها اصولا فری سایز و در رنگ های مختلف تولید و عرضه می شود. استفاده از این بادگیرها در پروژه های عمرانی، تاسیساتی، کشاورزی، شیلات و … مناسب تر است. لطفا حتما توجه نمایید به دلیل وجود محصولات درجه دو و سه جهت اطمینان خاطر بیشتر، حتما این محصول را از ایمن پوش آردم تهیه نمایید.

مشخصات لباس کار بادگیر

  • جهت تولید لباس بادگیر و شلوار نمدی از پارچه شمعی استفاده می شود. این جنس پارچه بسیار سبک و کاملا ضد آب است. وجود جیب هایی در این مدل لباس کار باعث راحتی افرادی است که از این مدل لباس کار استفاده می نمایند. قرار دادن لایه نمدی داخل لباس کارهای بادگیر باعث جلوگیری از نفوذ هوای سرد به داخل لباس می شود.
  • استفاده از این لباس ها مناسب هوای پاییزی و زمستانی می باشد. لباس کارهای بادگیر کاملا ضد آب می باشد و مانع از نفوذ آب و حتی باد به داخل بدن می شود و از فرد در برابر سرما و خیس شدن جلوگیری می کند.
  • وجود آستر نمدی داخل این لباس ها مانع از خروج گرمای بدن و همچنین ورود سرما به داخل لباس می باشد. 
  • پارچه شمعی بسیار سبک می باشد و استفاده همزمان از آستر نمد در لباس های بادگیر، باعث نمی شود که به سنگینی این لباس ها کمک کند. این لباس ها بسیار راحت می باشد و مانع از سیستم حرکتی افراد در حین کار نمی شود و افراد می توانند از این لباسکارها بدن هیچ دغدغه ای استفاده نمایند.

قیمت لباس کار بادگیر و شلوار ضد آب

با توجه به تورم و بالا و پایین شدن قیمت ها، این مدل لباس کار دارای قیمت های متفاوتی می باشد. جهت اطلاع از قیمت خرید انواع لباس کار بادگیر و شلوار های ضد آب با پارچه شمعی و لایه داخلی نمدی می توانید با شماره های موجود در وب سایت تماس حاصل نمایید. 

فروشگاه لباس کار آردم

لباس های تولید شده در تولیدی لباس کار آردم به همراه بالاترین کیفیت و ضمانت می باشد به این منظور جهت خرید انواع لباس کار مهندسی، پزشکی، صنعتی، جین و همچنین انواع لباس کار دوبنده، یکسره، لباس کار سردخانه و … می توانید با ایمن پوش آردم تماس حاصل نمایید.

 

 
 
لباس کار و تجهیزات ایمنی مهدی آردم...
ما را در سایت لباس کار و تجهیزات ایمنی مهدی آردم دنبال می کنید

برچسب : لباس کار بادگیر, انواع لباس کار بادگیر, شلوار ضد آب پارچه شمعی, قیمت لباس کار بادگیر, قیمت شلوار ضد آب, نویسنده : مهدی آردم ardam-safety بازدید : 286 تاريخ : پنجشنبه 30 بهمن 1399 ساعت: 20:30

استفاده از لباس کار علاوه بر محافظت از لباس های شخصی، به محافظت از افراد در محیط کار را با توجه به خطرات و نیازهای افراد در محیط کار را بر عهده دارد. در این مقاله قصد داریم به معرفی انواع لباس کار و ویژگی های هر کدام بپردازیم. جهت سفارش و اطلاع از قیمت خرید انواع تجهیزات ایمنی مانند کفش ایمنی، لباس کار دوبنده، کاپشن شلوار، دستکش ایمنی و تی شرت کار با شماره های موجود در وب سایت تماس حاصل نمایید.

 

معرفی ویژگی های انواع لباس کار 

لباس کار دارای انواع مختلفی است که با توجه به شرایط موجود در محیط کار، طراحی و تولید می شود و به بازار عرضه می شود. مدیران شرکت ها و کارگاهها و کارخانجات با توجه به نوع کاربرد و مصرف خود، از انواع لباس کار استفاده می نمایند.

کاپشن و شلوار مهندسی

استفاده از کپشن و شلوار مهندسی در مشاغلی چون صنایع فولاد، خودروسازی، کار در معدن، راه سازی و شهرسازی و … مورد استفاده قرار می گیرد.

شلوار مهندسی در دو مدل دکمه ای و کمر کش تولید می شود. کاپشن و شلوار مهندسی به دلیل مزایایی که دارد از جمله محبوبترین انواع لباس کار در سراسر دنیا محسوب می شود. کاپشن و شلوار مهندسی هم راحت تر و هم زیباتر از بقیه انواع مدل های لباس کار مهندسی است.مهندسین از این مدل لباس کار بیشتر استفاده می کنند به همین دلیل به این مدل لباس، لباس کار مهندسی گفته می شود.

جنس پارچه های کاپشن و شلوار مهندسی معمولا از فلامنت، پلی استر پنبه و … می باشد. در دوخت این لباس از پارچه های مختلف نیز استفاده می شود و در شغل های مختلف، با توجه به نیاز آن شغل می توان از نوار شبرنگ استفاده کرد. کاپشن و شلوار مهندسی به دلیل داشتن جیب های  زیاد باعث کارایی بهتر می شود. 

لباس کار دوبنده و یکسره

لباس کارهای یک سره از پارچه هایی مانند کتان، پلی استر پنبه، فلامنت و جین استفاده می شود. لباس کار یکسره با جنس جین هم در محیط کار و هم در فضای بیرون کاربرد دارد. لباس کار دوبنده دارای بالاتنه ای آزادتر است و همین باعث می شود عملکرد شما را محدود نکند. این مدل لباس کار در بین شغل هایی مانند تعویض روغنی و نجاری و … طرفداران زیادی دارد.

روپوش کار

پوشیدن روپوش کار باعث نظافت و ایمنی افراد در محیط کار می باشد. انواع مدل های روپوش کار تقریبا در تمام مشاغل یکی است و با تفاوت های کمی در سایز های مختلف و جای جیب و دکمه  و رنگ مشابه است. روپوش کار با توجه به محل استفاده معمولا از جنس با درصد نخ بیشتر مانند تترون، ترگال، پنبه و … طراحی و تولید می شود. راحتی و مقاومت این جنس لباس کار در مقابل شستشوی زیاد از جمله مزیت های این مدل لباس خواهد بود. روپوش کار بسیار پرکاربرد است و در تمام درمانگاهها، بیمارستانها، رستورانها مورد استفاده قرار میگیرد.

لباس کار خلبانی

لباس کار خلبانی از نام لباس خلبانی گرفته شده است. در صورتیکه مکانیک هستید، در کارواش کار می کنید  و یا با مواد شیمیایی و روغنی سروکار دارید، لباس کار خلبانی بهترین گزینه می باشد.

فروشگاه لباس کار آردم

لباس هایی که در تولیدی لباس کار آردم طراحی و تولید می شود از بهترین کیفیت و به همراه ضمانت می باشد. ایمن پوش آردم متخصص در طراحی و تولید انواع لباس کار، لباس کار دوبنده، لباس کار مهندسی، لباس کار پزشکی، لباس کار صنعتی، لباس کار جین و … در تهران و شهرستان می باشد. جهت خرید و استعلام قیمت انواع لباس کار می توانید با شماره های موجود در وب سایت تماس حاصل نمایید.

 

 
 
لباس کار و تجهیزات ایمنی مهدی آردم...
ما را در سایت لباس کار و تجهیزات ایمنی مهدی آردم دنبال می کنید

برچسب : کاپشن شلوار مهندسی, ویژگی های انواع لباس کار, لباس کار دوبنده, لباس کار یکسره, روپوش کار, لباس کار خلبانی, نویسنده : مهدی آردم ardam-safety بازدید : 300 تاريخ : پنجشنبه 30 بهمن 1399 ساعت: 20:24

امنیت کار آتش نشانی به قدری بالاست که باید حتما لباس کار آتش نشانی با ویژگی های منحصر به فرد را استفاده نمایند تا از آنها در برابر خطرات محافظت کند.

خطرات کار آتش نشانی فقط محدود به مقابله با آتش نیست و طیف گسترده تری از خطر را متحمل می شوند. از این رو باید لباس مناسب بپوشند. لباس کار آتش نشانی دارای تنوع در رنگ و مدل است و با توجه به شرایط آنها مورد استفاده قرار می گیرد. جهت اطلاع از قیمت خرید انواع لباس کار آتش نشانی در تولید و پخش ایمن پوش آردم می توانید با شماره های موجود در وب سایت تماس حاصل نمایید.

ویژگی های لباس کار آتش نشانی

آتش نشان ها به دلیل روبرو شدن با آتش، باید حتما از لباسهایی استفاده کنند که حرارت را منعکس نکند و از جنس الیاف نسوز باشد. اما این فقط بخشی از ویژگی لباس کار آتش نشانی است.

از دیگر ویژگی های لباس کار آتش نشانی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • به دلیل وجود داشتن در مواقع خطر حتما باید از پارچه های شبرنگ در برخی قسمت ها استفاده شود.
  • وزن لباس از دیگر ویژگی های لباس کار آتش نشانی است.
  • لباس کار آتش نشانی باید مقاوم در برابر اجسام تیز و برنده باشد و همچنین از ورود آب و رطوبت جلوگیری کند.
  • داشتن جیب روی لباس از دیگر خصوصیات لباس کار آتش نشانی است تا آتش نشانها بتوانند در مواقع ضروری تجهیزات مورد نیاز خود را در آن قرار دهند.
  • لایه داخلی لباس باید به شکلی باشد که انتقال هوا را به خوبی انجام داده و تعریق را برای آتش نشان ها به حداقل برساند.
  • سایز لباس آتش نشانی باید دقیقا متناسب با سایز آتش نشان باشد. آستین لباس باید دقیقا مماس بر مچ دست باشد تا خطر کمتر باشد.

لباس های عملیاتی آتش نشانی در حریق

رنگ لباس آتش نشان ها هم با یکدیگر متفاوت است. مثلا افرادی که در بخش پشتیبانی مشغول به کار هستند رنگ لباس سورمه ای و مشکی و دوستانی که به دل آتش میزنند، رنگ لباس قرمز و نارنجی دارند. لباس کار آتش نشانی متشکل از شلوار و اورکت به صورت جدا و تکه ای و یا سر هم و یکسره است. 

لباس های بخش عملیات آتش نشانی از سه لایه تشکیل شده و جنس آنها از الیاف نسوز است تا در برابر شعله و حرارت مقاوم باشد.

لباس های عملیاتی آتش نشان ها باید دارای استاندارد جهانی مخصوص باشد چرا که اگر کیفیت مناسبی نداشته باشد،آتش نشان را با خطر مرگ مواجه میکند. جنس لایه داخلی لباس ها ار گورتکس بوده تا به جریان دادن هوا کمک کند و تعریق آتش نشان ها را کاهش دهد.

لباس عملیاتی تماس با آتش

اول اینکه باید بدانید لباس کار برای افرادی که وارد آتش میشوند و افرادی که با آتش مبارزه می کنند متفاوت است. لباس کار عملیاتی تماس با آتش بالاترین ایمنی را دارد، علاو بر نسوز بودن، از بخش های دیگری مانند صورت و دست ها هم محافظت می کند. تجهیزات ایمنی لباس آتش نشانی عبارت است از کلاه ایمنی، دستکش، اورکت و شلوار و کفش مناسب. در ساختار این لباس های عملیاتی الیاف ضد گرما وجود دارد که قابلیت نسوز دارد. جنس این لباس ها از آلومینیوم فایرتکس و فایبرگلاس نسوز است و تا حد زیادی حرارت را منعکس می کند.

در انواع مدل های لباس آتش نشانی می توان گفت که فقط از الیاف نسوز ساخته شده است اما کارایی تماس با آتش را ندارد و تنها برای عبور از آتش مناسب است.

لباس کار آتش نشانی جهت عبور از محیط های دارای الکتریسیته

لباس آتش نشانی برای افرادی که قرار است در محیطی باشند که در آن خطر برق گرفتگی وجود دارد باید به صورتی ایمن باشد تا الکتریسیته را به زمین انتقال دهد.

فروشگاه لباس کار آردم

لباس هایی که در ایمن پوش آردم تولید و عرضه می شوند به همراه ضمانت و کیفیت است. ایمن پوش آردم در زمینه تولید لباس کار دوبنده، فعال و قدرتمند است. جهت خرید انواع لباس کار صنعتی، مهندسی، پزشکی، جین و تیشرت کار می توانید با شماره های موجود در وب سایت تماس حاصل نمایید.

 
 
 
لباس کار و تجهیزات ایمنی مهدی آردم...
ما را در سایت لباس کار و تجهیزات ایمنی مهدی آردم دنبال می کنید

برچسب : لباس کار آتش نشانی, خصوصیات لباس کار آتش نشانی, ویژگی های لباس کار آتش نشانی, لباس عملیاتی آتش نشانی, قیمت لباس آتش نشانی, خرید لباس آتش نشانی, نویسنده : مهدی آردم ardam-safety بازدید : 221 تاريخ : پنجشنبه 30 بهمن 1399 ساعت: 20:18

شستشوی لباس کار و لباس فرم اداری به دلیل استفاده ی هر روزه از جمله موارد بسیار مهم در بهداشت فردی است. امروزه موادهای شوینده ی بسیاری به این منظور وجود دارد. علاوه بر نوع شوینده، دمای آب بر چگونگی لباسشویی تاثیر گذار خواهد بود. در اینجا به چگونگی شست و شوی لباس کار و لباس فرم اداری خواهیم پرداخت. جهت اطلاع از قیمت و خرید انواع لباس کار، مانتو و شلوار اداری و دستکش ایمنی کار با شماره های موجود در وب سایت ایمن پوش آردم تماس حاصل نمایید.

شستشوی لباس کار و لباس فرم اداری چگونه باید باشد

شوینده های امروزی به گونه ای تولید می شوند که بتوانند در پایین ترین دمای آب بهترین تاثیرگذاری را داشته باشند. شستشوی سنتی به شکلی است که بالاترین تاثیر در دمای بالاتری خواهد بود. اما امروزه در روش شستشوی مدرن اینگونه نخواهد بود. مواد شوینده امروزه با آنزیم هایی فرموله شده که بتوانند در دمای 60 درجه عمل خواهند کرد.

استفاده از آب سرد برای اکثر لباسشویی ها بهتر عمل می کنند. شستشوی لباس کار در آب سرد می تواند به خوبی انجام شود.

 

از بین بردن لکه های لباس کار با آب سرد

اگر قصد دارید یک لکه را از بین ببرید، آب سرد می تواند گزینه مناسبی باشد. هنگامی که دمای آب بیشتر از هفتاد و پنج درجه باشد، مواد شوینده تاثیر کمتری خواهد داشت و گرما می تواند به لکه های ایجاد شده در لباس کار کمک کند اما آب در دمای بالا می تواند به پارچه آسیب بزند.

نحوه بهداشت مناسب لباسشویی

به منظور بهداشت ماشین های لباسشویی، روشهای گوناگونی وجود دارد. استفاده از سفیدکننده ها باعث از بین رفتن رنگ پارچه ها می شود اما لباس را ضدعفونی نمیکند. سفیدکننده ها ممکن است رنگ پارچه را بین برود به همین دلیل نمی توانید در تمامی موارد استفاده نمایید. شما همچنین می تواند با قرار دادن لباس کار، در آب در حال جوش می توانید آنها را ضدعفونی کنید.

فروشگاه لباس کار آردم

لباس های تولید شده و عرضه شده توسط شرکت ایمن پوش آردم به همراه ضمانت و کیفیت بالا می باشد. استفاده از لباس کار امری بدیهی ست و همه کارکنان باید در هنگام انجام کار از لباسکار استفاده کنند. در زمینه تولید لباس کار دوبنده، ایمن پوش آردم کیفیت و امنیت را چاشنی کار خود کرده است. جهت خرید انواع لباس کار مهندسی و لباس کار کارگری و … می توانید با شماره های موجود در وب سایت تماس حاصل نمایید.

 

 
 
لباس کار و تجهیزات ایمنی مهدی آردم...
ما را در سایت لباس کار و تجهیزات ایمنی مهدی آردم دنبال می کنید

برچسب : شستشوی لباس فرم اداری, شستشوی لباس فرم اداری با آب سرد, نحوه بهداشت لباسشویی, نویسنده : مهدی آردم ardam-safety بازدید : 244 تاريخ : پنجشنبه 30 بهمن 1399 ساعت: 20:12

آشنایی با کفش ایمنی کار

کفش ایمنی کار، کفشی خاص و استاندارد است که فرد را در محیط کار از هر گونه آسیب و حوادث احتمالی محیط کار حفظ کند. کفش ایمنی دارای فاکتورها و استانداردهای ایمنی است.

 

کفش ایمنی کار

کفش ایمنی کار با ظاهری متفاوت در جزئیات بسیار ریز از کفش های معمولی می باشد. کفش ایمنی کار دارای وزن بیشتر از کفش معمولی و دارای جنس بهتر است. کفش ایمنی کار دارای مقاومت بسیار بالا و خوب است. در اجزای این مدل کفش، چندین لایه محکم قرار دارد که همین لایه ها باعث حفاظت از پا می شود.

جنس کفش ایمنی کار استاندارد

جنس کفش ایمنی اصولا از چرم طبیعی و مقاوم است و به خاطر جنس کفش، فاسد نمی شود و همچنین از عمر طولانی تری برخوردار است و دارای ایمنی و ماندگاری بالاتری است. هنگام ساخت زیر کفش ایمنی کار از متریالی است که دارای مولکولهای بزرگتری است و ساختار آن به وسیله پیوندهای شیمیایی به یکدیگر وصل می شوند استفاده می شود. در لایه ی زیرین کفش کار، پارچه ای وجود دارد که سطح داخلی کفش را می پوشاند تا پای فرد را به طور مستقیم با آستری در تماس باشد. این آستر در جذب عرق پا نقش داد.

انتخاب کفش کار استاندارد

کفش کار از جمله تجهیزات و پوشش ضروری ایمنی در محیط کار است و هر مدل کفش کار، برای استفاده در مکان و محیطی ویژه ساخته و تولید شده است.

در محیط های کاری مانند ساختمان سازی و کارگاهها و کارخانجات، ماشین کاری، تراشکاری، کابینت سازی و تعمیرگاهها و … جسم های سنگین، قطعات تیز و برنده و همچنین مواد داغ و مذاب و نیز جسم های دیگر احتمال دارد به پا آسیب های جدی وارد شود اگر از کفش های ایمنی کار با سرپنجه های فولادی استفاده نکنید. مثلا فردی که در محیط جوشکاری کار میکند باید حتما از لباس کار جوشکاری به همراه تجهیزات ایمنی استفاده کنند. استفاده از کفش هایی با رویه جیر و چرم با رنگ های خاکی  برای محیط های کاری ساختمانی باعث می شود فرد حین کار، آلودگی های روی کفش را ببیند و از آلودگی دوری کند. در محیط های کاری مانند کارخانجات مواد غذایی از کفش هایی با رنگ های کرمی و سفید به علت رعایت بهداشت کار استفاده می شود.

خصوصیات کفش ایمنی کار

محیط های کاری که در آن رسانای برق در جریان است و افرادی چون تکنسین های برق ساختمان، پرسنل فنی ادارات برق شهری، کادر فنی تاسیسات برق کارخانه ها و واحدهای صنعتی باید حتما در این محیط ها کفش ایمنی کار به همراه لباس کار شرکت برق استفاده شود. از جمله مهمترین کفش های ایمنی مورد استفاده در صنعت برق، کفش های عایق است. کفش های عایق دارای زیر عایق دار است و از کامل شدن مدار جریان به وسیله پای شخص در هنگام برق گرفتگی پیشگیری کرده و در نهایت مانع برق گرفتگی می شود. کفش های کاری اشخاصی که در محیط های کاری هستند که با برق سروکار دارند و یا در محل کار آنها با جرقه روبرو می شوند باید از هر گونه قطعات فلزی مبرا باشد.

تولید لباس کار آردم ارائه دهنده انواع لباس کار به همراه تجهیزات ایمنی در تهران و شهرستان می باشد. جهت تماس با ایمن پوش آردم می توانید با شماره های موجود در وب سایت تماس حاصل نمایید.

 

 
 
لباس کار و تجهیزات ایمنی مهدی آردم...
ما را در سایت لباس کار و تجهیزات ایمنی مهدی آردم دنبال می کنید

برچسب : کفش ایمنی کار, جنس کفش ایمنی کار, کفش ایمنی کار استاندارد, انتخاب کفش ایمنی کار, خصوصیات کفش ایمنی کار, نویسنده : مهدی آردم ardam-safety بازدید : 214 تاريخ : پنجشنبه 30 بهمن 1399 ساعت: 20:05

دستکش از تجهیزات ایمنی، مهم و ضروری محیط کار می باشد. دستکش کار از مهمترین تجهیزات ایمنی محسوب می شود. آمار نشان داده که 65 درصد از حوادث در حین کار اتفاق می افتد. اگر تجهیزات ایمنی در محیط کار استفاده نشود فرد دچار حوادث میشود. جهت کار و فعالیت های گوناگون دستکش های ایمنی متنوع و متفاوتی وجود دارد. با توجه به تنوع شغل های امروزی، انتخاب یک دستکش ایمنی مناسب نیاز است. دستکش ایمنی را می توان به دو گروه تقسیم کرد: آستین های حفاظتی و دستکش ایمنی. 

جهت خرید انواع لباس کار در تهران و شهرستان ها با ایمن پوش آردم هماهنگ باشید. 

 

کاربرد و ویژگی دستکش ایمنی کار برزنتی

کاربردهای دستکش ایمنی کار

دستکش کاربردهای متفاوتی دارد، از دستکش های آشپزخانه تا شغل های صنعتی از دستکش های ایمنی کار استفاده می شود. 

انواع دستکش های ایمنی

دستکش های فلزی، دستکش های چرمی، دستکش های ضد برش، دستکش های ضربه گیر، دستکش های ضد اسید، دستکش های ضد الکتریسیته، دستکش های کار با مواد شیمیایی خطرناک، دستکش های جوشکاری.

مواد سازنده دستکش ایمنی

دستکش ایمنی کار متشکل از الیاف و متریال متفاوتی مانند مواد پلیمری، چرم، پارچه، کتان، پنبه، مواد پلیمری و ماه های پلاستیکی می باشد.

طراحی دستکش ایمنی

دستکش ایمنی کار در سایز ها و طرح های متنوعی تشکیل شده است. از نظر اندازه می توان دستکش ها را سایز کوتاه، متوسط و بلند تقسیم بندی کرد. دستکش های ایمنی به پنج انگشتی، دو انگشتی و تک انگشتی تقسیم می شود.

خصوصیات دستکش کار برزنتی

از آنجایی که دستکش ایمنی از مهمترین تجهیزات جهت حفاظت از دست ها در محیط کار محسوب می شود، به همین منظور در خرید آن باید دقت لازم را به خرج داد. در اینجا به چند ویژگی دستکش مناسب اشاره می کنیم.

  1. دستکش ایمنی نباید مانع کار کردن فرد باشد.
  2. دستکش باید عایقی در جهت جریان برق باشد.
  3. دستکش ایمنی نباید باعث ایجاد حساسیت شود.
  4. دستکش باید در برابر ضربات مقاوم باشد.
  5. دستکش باید در برابر مواد شیمیایی مداوم باشد.
  6. دستکش نباید باعث عرق کردن دست و پا شود.
  7. دستکش نباید باعث صدمه دیدن دست ها شود.
  8. دستکش ایمنی باید در برابر دما مقاوم باشد.

نکات مهم جهت خرید دستکش ایمنی

  • دستکش ایمنی باید کاملا اندازه دست شما باشد.
  • قبل از پوشید دستکش و استفاده از آن حتما از سالم بودن دستکش اطمینان حاصل کنید.
  • به دلیل حمل وسایل سنگین و یا کار در صنایعی مانند جوشکاری و برشکاری بهتر است از دستکش های چرمی و ضد برش استفاده شود.
  • جهت کار در محیط هایی که امکان برق گرفتگی وجود دارد بهتر از دستکش های لاستیکی استفاده شود.

لباس کار آردم

 

تولید پوشاک کار آردم با ضمانت و کیفیت، پوشاک تولید شده را عرضه و روانه بازار می کند. از دیرباز، استفاده از لباس کار امری ضروری است و تمام کارکنان باید از لباس کار در حین فعالیت و کار استفاده نمایند. ایمن پوش آردم تولیدات خود را با ضمانت به دست مشتریان می سپرد. ما در لباس کار آردم تولید انواع لباس کار پزشکی، لباس کار صنعتی، لباس کار مهندسی، لباس کار سردخانه و … را داریم. دارندگان صنایع و شرکت های مختلفی چون کارخانجات، شرکتها، کارگاه ها، بیمارستان ها، موسسات، رستوران ها، مراکز خدماتی و تمام زمینه ها های شغلی و خدماتی که در محیط کار خود باید حتما از لباس کار استفاده نمایند می توانند با شماره های موجود در وب سایت تماس حاصل نموده و نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایید.

 

 
 
لباس کار و تجهیزات ایمنی مهدی آردم...
ما را در سایت لباس کار و تجهیزات ایمنی مهدی آردم دنبال می کنید

برچسب : دستکش ایمنی, دستکش ایمنی کار, انواع دستکش ایمنی کار, طراحی دستکش ایمنی کار, کاربرد دستکش ایمنی کار, دستکش ایمنی برزنتی, نویسنده : مهدی آردم ardam-safety بازدید : 159 تاريخ : پنجشنبه 30 بهمن 1399 ساعت: 19:57

لباس اداری فرمی است که برای تمام مشاغل می توان استفاده کرد. البته با توجه به نوع محیط خصوصیات آنها متفاوت می باشد تا بتوان معرف آن شغل مورد نظر بود. لباس فرم اداری باید معرف کسب و کار باشد و همچنین بتواند حس اعتماد به نفس را در محیط کار بالا ببرد.

 


انواع لباس فرم اداری
لباس حراست و لباس نگهبانی
لباس فرم اداری برای حراست و نگهبانی که در شرکت ها و ارگانهای دولتی مورد استفاده قرار می گیرد باید شبیه لباس فرم نظامی باشد.
این لباس ها ویژگی های مخصوص به خود را دارند. تمام این لباس ها دارای شلوار، کلاه و پیراهن است که می تواند لباس نگهبانی را کامل کند. این لباس ها باید مجهز باشد و در هر قسمت از شرکت های دولتی که باشند می توانند فعالیت و قابل شناسایی باشند.

لباس حراست و نگهبانی به دلیل اهمیت بالای این شغل از جمله مهمترین لباس های دولتی محسوب می شود.

نکته مهم در رابطه با این لباس ها این است که این لباس ها باید از کیفیت دوخت بالایی برخوردار باشند چرا که این افراد به دلیل حساسیت کاری بالایی که دارند باید در هر لحظه آمادگی انجام هر فعالیتی را داشته باشند.

جهت سفارش لباس فرم حراست و نگهبانی می توانید با شماره ای که در وب سایت قرار گرفته تماس حاصل نمایید و اقدام به ثبت سفارش کنید.

پیراهن نگهبانی پاگن دار
همینطور که لباس فرم سازمانی می تواند معرف نوع فعالیت افراد در سازمان باشد، همانطور می تواند معرف نوع وظیفه شما در سازمان نیز باشد. مثلا لباس خلبانی هم می تواند مشخص کند که شما یک خلبان هستید و هم می گوید لباسی که به تن دارید لباس خلبانی است.

جنس لباس فرم نگهبانی و حراست از پارچه های تترون اصفهان، تترون ژاپن، پارچه بروجرد و پارچه یوروتکس می باشد.

شلوار فرم اداری
کارکنان سازمان های دولتی باید حتما علاوه بر لباس فرم، از شلوار فرم اداری نیز استفاده کنند. با توجه به حساسیت بعضی مشاغل و استفاده از لباس فرم اداری می توانید از مشاوران ما کمک بگیرید و لباس و شلوار فرم اداری خود را سفارش دهید. ما در ایمن پوش آردم توانستیم با رعایت موازین و استانداردهای لازم بهترین الگو با بالاترین کیفیت دوخت و پارچه را در تولید لباس های اداری و شرکتی داشته باشیم.

پیراهن نگهبانی و شلوار فرم فاستونی
این ترکیب یعنی پیراهن نگهبانی و شلوار فرم فاستونی از جمله مهمترین موارد مورد استفاده در شرکت ها و سازمان ها می باشد. این لباس ها باید از جنس مرغوب تهیه شود. به این دلیل که این لباس ها معرف کسب و کار شما می باشد و می تواند ارزش های کاری شما و اعتماد به نفس کارکنان را تا حد زیادی بالا ببرد. پس توجه به طراحی و جنس و دوخت پیراهن نگهبانی و شلوار فاستونی اهمیت بسیار بالایی دارد.

 

 
 
لباس کار و تجهیزات ایمنی مهدی آردم...
ما را در سایت لباس کار و تجهیزات ایمنی مهدی آردم دنبال می کنید

برچسب : لباس فرم اداری, لباس فرم نگهبانی, لباس فرم حراست, انواع لباس فرم نگهبانی, انواع لباس فرم حراست, لباس فرم نظامی, نویسنده : مهدی آردم ardam-safety بازدید : 211 تاريخ : سه شنبه 21 بهمن 1399 ساعت: 18:52

لباس کار مناسب از جمله مهمترین عوامل در حفظ و ایمنی افراد در محیط کار میباشد تا علاوه بر ظاهری یکپارچه، امنیت و سلامت کارکنان را تامین کند. لباس کار اگر نامناسب باشد می تواند تبادلات حرارتی بین انسان و محیط کار را محدود و سبب به وجود آمدن تنش ها و اختلالات جسمانی و روانی و کاهش راندمان کار گردد. به همین دلیل لباس کار می تواند نقش بالایی در ارتقای بهره وری افراد ایفا کند.

 

 

در تولید پوشاک کار به رعایت چند نکته باید دقت شود

  1. جنس پارچه

در بررسی انواع پارچه لباس کار استانداردهایی وجود دارد که در اینجا به بررسی چند مورد می پردازیم:

الف) نوع کاربری و شغل استفاده کننده

استفاده از لباس کار در محیط های مختلف باید طبق استانداردهای بین المللی انجام شود. در این بین لازم است متریال و نوع پوشش لباس کار متناسب با کاربری و حفظ ایمنی افراد در مقابل مخاطرات آن شغل باشد. به عنوان مثال استفاده از لباس کار با جنس پارچه پلی استر و نفتی در محیط های که در معرض پاشش مواد مذاب و مشتعل هستند مانند جوشکاری و ریخته گری و … امری اشتباه و غیر ایمن است. لباس کار مناسب ( مانند لباس کار جوشکاری )برای این گونه شغل ها باید از پارچه های ضد حریق یا حتی المقدور از پارچه هایی که درصد کتان آنها الاست استفاده شود.

ب)شرایط آب و هوایی

لباس کار طبق آیین نامه تجهیزات ایمنی و حفاظت فردی باید علاوه بر تامین حفاظت کافی و راحتی و سبکی، متناسب با بدن فرد باشد. شور ایران کشوری چهار فصل است، جنس و وزن پارچه لباس کار باید متناسب با جو ایران انتخاب شود. ضمنا مقاومت بالایی باید در شرایط سخت کاری داشته باشد. به عنوان مثال انتخاب لباس کار برای آب و هوای شمال ایران باید به گونه ای باشد که به سرعت دچار پوسیدگی الیاف طبیعی نشود.

استفاده از لباس کار در محیط هایی با آب و هوای گرم و خشک و الیاف طبیعی مانند پنبه و کتان به دلیل داشتن تهویه مناسب هوا و تعریق بدن بهتر است از لباس هایی با ضخامت کم و وزن پایین انتخاب شود.

2.مواد اولیه

در تولید لباس کار باید مواد اولیه ای که استفاده می شود مانند نخ، دکمه، زیپ، کش و … باید متناسب با محیط کار افراد باشد. مثلا لباس کار جوشکاران و برق کاران باید از جنس نارسانا بوده و فاقد قطعات فلزی از قبیل دکمه و زیپ و موارد مشابه باشد.

3.مدل دوخت

از جمله مهمترین مقوله ها در انتخاب لباس کار مناسب، مدل و نحوه دوخت آن است که باید با شرایط کاری کارکنان انجام شود. 

راحتی افراد در لباس کار مقوله ای بسیار مهم در تولید لباس کار محسوب می شود. ایمن پوش آردم با رعایت استانداردهای لازم سعی در تولید لباس کار با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت دارد.

4.سایز بندی

از جمله مواردی که خریداران و مصرف کنندگان لباس کار دارند نبودن الگوی واحد و تعریف شده در سایز بندی لباس کار است. تولید پوشاک آردم با هوشمندی کامل توانست این مشکل را حل کند.

 

 

 
لباس کار و تجهیزات ایمنی مهدی آردم...
ما را در سایت لباس کار و تجهیزات ایمنی مهدی آردم دنبال می کنید

برچسب : لباس کار, لباس کار جوشکاری, انواع لباس کار, جنس لباس کار, لباس کار استاندارد, لباس کار استاندارد بین المللی, نویسنده : مهدی آردم ardam-safety بازدید : 182 تاريخ : سه شنبه 21 بهمن 1399 ساعت: 18:45

لباس کار به منظور ایمنی و حفاظت از کارکنان استفاده می شود، به همین منظور اشخاص باید جهت حفاظت خود از آنها استفاده کنند، لباس کار باید پوششی سراسری بر تمام نقاط بدن داشته باشد. از جمله : دست ها، پاها، بدن و سر اشخاص. لباس های صنعتی می تواند نمونه ای مثال زدنی از این نوع پوشش باشد.

 

 

خصوصیات لباس کار صنعتی استاندارد
لباس کار باید از لحاظ سایز و دیگر ویژگی های ظاهری فرد مناسب باشد. برخی از مشاغلی که با ماشین آلات خطرناک سرو کار دارند نباید از لباس هایی که از ایمنی پایین برخوردار است استفاده کنند. یا مثلا افرادی که در محیط کار آنان احتمال آتش سوزی زیاد است مانند لباس کار شرکت نفت یا لباس آتش نشانی نباید از لباس هایی که احتمال اشتعال در آنها بالاست استفاده کنند.همچنین لباس های دست و پا گیر مانند: لباس های پلاستیکی و نیز عینک هایی با دسته سلونوئید.
افرادی که در محیط کار خود با مواد شیمیایی سروکار دارند نباید از لباس هایی استفاده کنند که احتمال عبور آب و یا گاز در آنها وجود دارد استفاده کنند.
محیط های صنعتی معمولا میزان گرد و غبار بالایی وجود دارد. در این محیط ها باید از پوشش هایی که یقه و چین و چروک های کمتری دارد استفاده کنند.
نکات مهم جهت استفاده از لباس کار در محیط های صنعتی
کارکنانی که در محیط های پرخطر مشغول به کار هستند و با مواد نفتی و یا رادیو اکتیو سروکار دارند حتما پس از هر بار استفاده از لباس باید تعویض کنند و شستشو نمایند. به این دلیل که بعد از استفاده از این لباس ها با نزدیک شدن به مواد حرارتی، امکان آتش سوزی بالا می رفت.
کارکنانی که در هنگام استفاده با مواد، لباس آنها با مواد شیمیایی یا حساسیت زا تماس پیدا کرد، به منظور جلوگیری از بروز حساسیت پوستی حتما لباس خود را بشویند.
در صورتی که لباس در زمان استفاده و یا پس از آن دچار آسیب دیدگی شد حتما باید لباس ها را تعویض نمایید.
جنس لباس کار صنعتی
لباس کار صنعتی به دلیل مواجه با مواد شیمیایی و الکتریسیته باید از جنس پنبه، پلی استر با وزن پایین است. لازم به ذکر است که درصد استفاده از پنبه و مواد در لباس های صنعتی متفاوت، متغیر است. مثلا محیط های ا حرارت بالا از لباس های با پنبه پایین استفاده میشود. در ایمن پوش آردم جنس لباس کار بر اساس نوع محیط کاری شما طراحی و تولید می شود.

 

 
 
لباس کار و تجهیزات ایمنی مهدی آردم...
ما را در سایت لباس کار و تجهیزات ایمنی مهدی آردم دنبال می کنید

برچسب : لباس کار صنعتی, لباس کار صنعتی استاندارد, لباس کار صنعتگران, لباس کار شرکت نفت, لباس کار آتش نشانی, خصوصیات لباس کار صنعتی استاندارد, تجهیزات لباس کار صنعتی, نویسنده : مهدی آردم ardam-safety بازدید : 183 تاريخ : سه شنبه 21 بهمن 1399 ساعت: 18:36

لباس فرم اداری یک مجموعه نشان دهنده ی ارزش و احترامی ست که به مجموعه و برندسازی سازمان گذاشته می شود. لباس فرم اداری اولین نکته ای است که در نظر مخاطب و مراجعه کننده جلوه گری می کند. پوشش کارکنان و نحوه برخورد کارکنان یکی از عوامل مهم در برندسازی سازمان است.
پوشیدن لباس فرم اداری، علاوه بر زیبایی سازمان، تاثیر ویژه ای در روحیه افراد جامعه و نیز پرسنل دارد. رنگ و مدل لباس فرم اداری بر اساس حوزه فعالیت و برندینگ آن سازمان مشخص می شود. لباس فرم اداری باید از نظر جنس، مدل از کیفیت بالایی برخوردار باشد. هر چقدر جنس و کیفیت لباس فرم بالاتر باشد نشان از ارزشی است که سازمان شما برای برندینگ خود قائل است.

 

 

 

خصوصیات لباس فرم اداری

 


از جمله خصوصیات لباس فرم اداری به سه مورد رنگ، جنس و سایز می توان اشاره کرد.
رنگ: اولین موردی که نظر دیگران را جلب می کند، رنگ است. معمولا در طراحی لباس فرم اداری از رنگ سازمانی و برندینگ الهام گرفته می شود.
جنس : جنس لباس فرم اداری به دلیل استفاده روزانه و شستشوی مداومی که انجام می شود باید به گونه ای بشد که کیفیت خود را از دست ندهد.
سایز: سایز لباس فرم اداری بسیار مهم است. سایز لباس کار اداری نباید خیلی تنگ یا گشاد باشد. اندازه بودن لباس، تعیین کننده شیک پوشی سازمان و شرکت است که باید حتما به آن توجه کرد.

 

مانتو شلوار اداری باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

 


یک مانتو و شلوار اداری از سه خصوصیت قد، سایز و جنس پیروی می کند.
قد: قد مانتو باید با قد کارمند متناسب باشد. معمولا مانتو اداری که قد بلندی دارد بهتر است. اگر شما فردی هستید که قد کوتاهی به نسبت بقیه دارید بهتر است نوع برش مانتو شما عمودی با خرج کار باشد، این مدل باعث بلندتر دیده شدن شما می شود.
سایز: سایز مانتو نباید خیلی تنگ باشد. مانتو تنگ باعث می شود از راحتی شما کاسته شود و راندمان کاری را کاهش می دهد.
جنس: جنس مانتو و شلوار اداری از اهمیت ویژه ای برخوردار است. لباس کار باید از نخ کامل و یا درصد بالای نخ تولید شود و از ایجاد حساسیت پوستی و همچنین بوی نامطبوع جلوگیری می کند.
کیفیت و قیمت لباس فرم اداری زنانه به چه مواردی بستگی دارد؟
کیفیت و قیمت لباس فرم اداری به سه عامل مهم قیمت پارچه، هزینه دوخت و هزینه طراحی بستگی دارد.
قیمت پارچه : قیمت پارچه نقش اصلی را در تعیین کیفیت و قیمت لباس فرم اداری زنانه بر عهده دارد. تنوع پارچه برای لباس فرم اداری زنانه و مردانه متفاوت و بسیار زیاد است. در اینجا به بررسی چند مدل پارچه می پردازیم
پارچه تریگال : تریگال یا ترگال پارچه ای است که از آن برای تولید روپوش و مانتو زنانه استفاده می شود که مناسب فصل تابستان است.
پارچه فاستونی: از پارچه فاستونی جهت تولید شلوار اداری و فرم حراست استفاده می شود. جنس پارچه فاستونی سبک است از این جنس برای تابستان و فاستونی سنگین برای زمستان مورد استفاده قرار میگیرد.

 

پارچه تترون: پارچه تترون سبک و مناسب تولید پیراهن اداری است.
پارچه فیونا: از پارچه فیونا برای تولید مانتو شلوار اداری استفاده می شود. این جنس پارچه در برابر شستشو مقاومت خوبی دارد.

 

تولید و پخش لباس فرم اداری در ایمن پوش آردم با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت انجام می شود.

لباس کار و تجهیزات ایمنی مهدی آردم...
ما را در سایت لباس کار و تجهیزات ایمنی مهدی آردم دنبال می کنید

برچسب : لباس فرم اداری, ویژگی های لباس فرم اداری, خصوصیات لباس فرم اداری, جنس لباس فرم اداری, قیمت لباس فرم اداری, مانتو و شلوار اداری, خرید لباس فرم اداری, نویسنده : مهدی آردم ardam-safety بازدید : 196 تاريخ : سه شنبه 21 بهمن 1399 ساعت: 18:27

لباس کار آشپزی برای آشپزان و سرآشپزان با رنگ ها وطرح های متنوع و متفاوت از الزامات این شغل محسوب میشود. اما در انتخاب نوع لباس کار آشپزی باید به دو اصل مهم اهمیت داد : اول اینکه لباس کار آشپزی برای کار کردن راحت باشد و هم ظاهر آشپز و سرآشپز را شکیل تر کند. لباس کار آشپزی از زمان ناپلئون مرسوم شد. ناپلئون می خواست که آشپزهایش از ظاهر خاص و متفاوتی برخوردار باشند.

 

چرا بهتر است روپوش آشپزها به رنگ سفید باشد؟

 

لباس کار سرآشپزها، ابزاری کاربردی برای آنان است. با وجود اینکه در چند سال اخیر شاهد لباس کار آشپزی با رنگ های متنوع هستیم اما همچنان روپوش آشپزی به رنگ سفید مرسوم و محبوب است. رنگ سفید به این دلیل که زودتر آلودگی ها را نشان می دهد و با یک شستشوی ساده ه حالت قبل بر میگردد. درخشان و زیبا می شود.

 

 

استفاده از رنگ های تیره برای روپوش آشپزی باعث میشود هم لکه های بیشتری را بر خود نشان دهد و هم به هیچ وجه پاک کردن این لکه ها  از روی آنان ساده نیست. رنگ سفید باعث اعتماد بیشتر مشتریان به غذا و محیط رستوران می شود. رنگ سفید گرمای کمتری را به خود جذب میکند و در نتیجه به خنک ماندن آشپز در فضای آشپزخانه کمک بیشتری می کند.

 

تجهیزات لباس کار آشپزی

 

معمولا روپوش های سرآشپزان باید از آستین های بلندی برخوردار باشد تا از پاشیدن روغن داغ و مواد دیگر به دست جلوگیری شود و از پوست دست محافظت کند. 

 

روپوش آشپزان از یک لایه جلویی برخوردار است که بسته شده و باعث محافظت از لباس آشپز می شود و بعد از کثیف شدن می تواند به آسانی تعویض کند.

 

دکمه های روپوش معمولا از جنس نخ و به صورت گره هایی نسبتا بزرگ هستند تا احتمال شکسته شدن آنها کمتر باشد. روپوش های شیک معمولا از دکمه ها نخی استفاده می شود.

 

کلاه و کفش سرآشپز

 

کلاه آشپزی از جمله مهمترین بخش های لباس آشپزی است. این کلاه ها معمولا سفید، نخی و اندکی بلند است و به خوبی می توانند گردش جریان هوا را برای فرد فراهم کنند. کلاه آشپز هر چقدر بلندتر باشد نشان از حرفه ای بودن سرآشپز دارد. استفاده از کلاه آشپزی به دلیل بسیار مهمی قابل استفاده است و آنهم این است که از افتادن مو به داخل غذا جلوگیری می شود.

 

کفش سرآشپز باید چند ویژگی مهم داشته باشد. اول اینکه باید به اندازه کافی، راحت باشد تا امکان حرکت راحت سرآشپز را فراهم کند. مورد بعدی اینکه از لیز خوردن جلوگیری کند و سوم اینکه کفش سرآشپزان باید از رویه محکمی برخوردار باشد تا در صورت افتادن اشیا سنگین و خطرناک مانند ظروف آشپزخانه یا چاقو بر روی پا، از پا محافظت کند.

 

نکته مهمی که باید مد نظر قرار گیرد این است که از لباس کار آشپزی نباید بیرون از محیط کار استفاده کرد چرا که باعث آلوده شدن محیط کار می شود. حداقل هفته ای یکبار باید با مواد شوینده شست و شو را انجام داد.

 

خرید لباس کار آشپزی را می توانید در ایمن پوش آردم انجام دهید. ایمن پوش آردم سالهاست که در  زمینه طراحی و تولید لباس کار آشپزی فعالیت دارد.

لباس کار و تجهیزات ایمنی مهدی آردم...
ما را در سایت لباس کار و تجهیزات ایمنی مهدی آردم دنبال می کنید

برچسب : لباس کار آشپزی, لباس سرآشپزی, کلاه آشپزی, کفش آشپزی, کفش سرآشپز, تجهیزات لباس کار آشپزی, روپوش آشپزی, نویسنده : مهدی آردم ardam-safety بازدید : 179 تاريخ : سه شنبه 21 بهمن 1399 ساعت: 18:15

شرکت نفت از شرکت هایی است که خطر در آن بالاست و فعالیت در آن به ایمنی بالا نیاز دارد. به همین دلیل اکثر مهندسینی که در شرکت نفت فعالیت می کنند، باید از تجهیزات کامل ایمنی استفاده نمایند. لباس کار یکی از این تجهیزات ایمنی است.

 

 

 

لباس کار شرکت نفت باید قابلیت حفاظت از بدن را در برابر مواد نفتی داشته باشند. همچنین لباس کار پتروشیمی، گاز و نفت بالید از حفاظت بالایی برخوردار باشد. محیط های کاری شرکت های پتروشیمی، گاز و نفت از حساسیت بالایی برخوردار است. به همین منظور استفاده از لباس کار، مناسب و ضروری است.

 

لباس کار باید مناسب با محیط کاری مورد استفاده قرار گیرد و کلیه کارکنان باید از آن استفاده نمایند. در اصل لباس کار، به عنوان پوششی محافظ سراسری ست که افراد در شرایط محیطی مختلف باید از آن استفاده نمایند. تولید  لباس کار شرکت نفت، هم مختص پرسنل و هم مختص کارکنان شرکت نفت است..

 

استفاده از لباس کار از تجهیزات ایمنی شرکت نفت، شرکت پتروشیمی، شرکت برق، شرکت آب و … است که این لباس کار ها هم وظیفه ی محافظت از بدن در برابر مواد مختلف محافظت می کند و هم کمک می پرسنل به راحتی شناسایی شوند.

 

علت اهمیت استفاده از لباس کار شرکت نفت

 

محیط های پالایشگاه و همچنین محیط های انتقال نفت و گاز، با خطرات خاصی همراه است. احتمال نشت گاز و همچنین ایجاد جرقه و آتش سوزی از جمله خطراتی است که در این شرکت ها و محیط ها به وفور یافت می شود. از این رو باید حتما از تجهیزات و لباس کاری ایمنی مناسب استفاده شود.

 

جنس لباس کار شرکت نفت و تجهیزات ایمنی باید به شکلی باشد که ایجاد الکتریسیته نکند. همچنین نباید به عدم تحرک کارکنان منجر شود. جنس لباس کار برای شرکت های اینچنینی نباید باعث ایجاد گرمای زیادی باشد. همچنین باید مقاوم باشد و از استحکام بالایی برخوردار باشد.

 

طراحی و تولید لباس کار شرکت نفت و پتروشیمی در تولیدی ایمن پوش آردم باید به گونه ای باشد که برای انجام کارهای فنی و عملیاتی مناسب باشد. بهترین جنس پارچه برای تولید این نوع لباس کارها، کتان 100 درصد است. تراکم تاروپود آن باید حداقل 48 نخ در سانتی متر مربع و حداقل یک سانتی متر در یک متر آب رفتگی پارچه قبل از دوخت داشته باشد.

 

تجهیزات ایمنی در شرکت نفت برای جلوگیری از بروز حوادث

 

رعایت نکردن نکات ایمنی و یا کارکردن در شرایط ناامن باعث ایجاد حوادث مترقبه در اقصی نقاط جهان می شود  که باعث از کار افتادگی و مرگ کارکنان می شود. این شرایط زمانی ایجاد می شود که طراحی نامناسبی از لوازم مورد نیازی انجام شود و یا تجهیزات تولید شده برای شرایط کاری پرمخاطره مناسب نباشد. بروز بیشتر حوادث به دلیل اشتباهات فردی در عدم استفاده از تجهیزات ایمنی می باشد.

 

به این منظور باید از بروز هرگونه حادثه ای پیشگیری شود. در اینجا باید به سراغ تجهیزات خاصی رفت که فعالیت را در شرکت های نفتی و پالایشگاهی ایمن تر می کند. از جمله تجهیزات ایمنی که می توان به آن اشاره کرد، لباس کار مناسب، دستکش های ضد حریق، کلاه ایمنی، کفش های مناسب در برابر ضربه و حرارت و …. اشاره نماییم.

 

تمامی تجهیزاتی که توسط شرکت های مختلف طراحی و تولید می شود، تماما از استانداردهای لازم باید برخوردار باشد تا فرد در زمان فعالیت خود با مشکلی مواجه نشود. همچنین تمامی تجهیزات ایمنی که تولید می شوند باید از بالاترین کیفیت و استحکام برخوردار باشند تا به عنوان محافظی عالی برای فرد عمل کنند.

لباس کار و تجهیزات ایمنی مهدی آردم...
ما را در سایت لباس کار و تجهیزات ایمنی مهدی آردم دنبال می کنید

برچسب : لباس کار شرکت نفت, تجهیزات ایمنی, کلاه ایمنی, کفش ایمنی, لباس کار پتروشیمی, لباس کار شرکت گاز, پوشش محافظتی, نویسنده : مهدی آردم ardam-safety بازدید : 196 تاريخ : سه شنبه 21 بهمن 1399 ساعت: 17:58

استفاده از لباس کار مهندسی شامل کلاه ایمنی، عینک ایمنی، دستکش ایمنی و کفش های مخصوص است. به طور کلی اگر قصد کار در محیط های کارگاهی و نیز پروژه های ساختمانی را دارید باید به رعایت یکسری نکات ایمنی کارگاهی پایبند باشید که استفاده از تجهیزات ایمنی به همراه لباس کار مهندسی یکی از این نکات ایمنی کارگاهی است. استفاده از لباس کار به عنوان وسیله ای ایمنی و حفاظتی فردی، باید بر اساس نوع محیط کارگاهی و پروژه ای که فرد در آن مشغول  کار است مشخص شود. 

تامین لباس کار و تجهیزات ایمنی بر عهده کارفرما می باشد و کارگر هیچ گونه مسئولیتی در این قبال ندارد. کارفرما در این خصوص موظف به تامین شرایط مناسب کارگاهی و تجهیزات ایمنی ست. لباس کار باید با در نظر گرفتن استاندارد تعریف شده تامین شود. تجهیزات ایمنی که شامل لباس کار و تمامی تجهیزات ایمنی می باشد باید طبق استانداردهای تعریف شده از سمت اچ اس ای باشد و کارفرما موظف به رعایت استانداردهای موجود می باشد.

اهمیت لباس کار مهندسی با استانداردهای اچ اس ای HSE

لباس کار به عنوان پوششی برای محافظت از افراد در برابر هر نوع حوادث غیر مترقبه ای که ممکن است در محیط کار به وجود آید مورد استفاده قرار میگیرد. به غیر از مورد یاد شده موجب ایجاد نظم و همچنین یکپارچگی در محیط کار، آراستگی کارگران و نیز تعیین کننده افراد مجاز در محیط کار از دیگر اهداف استفاده از لباس کار می باشد.

لباس کار مهندسی طبق استانداردهای اچ اس ای

  1. لوگو و علائم حک شده بر روی لباس
  2. کیفیت و جنس لباس کار
  3. سمت، نام فرد و رنگ لباس

۱٫لوگو و نشانه های حک شده بر روی لباس

در این خصوص علائم و نشانه های درج شده بر روی لباس، لباس کار استفاده شده در محیط های کار بر اساس استانداردهای اچ اس ای رعایت یک سری موارد الزامی است.

  • رنگ زمینه نماد باید به شکلی باشد که بر اساس آن بتوان واحدهای مختلف را از یکدیگر تشخیص داد.
  • آرم و نماد شرکت باید متساوی الاضلاع باشد و در صورت نیاز نام شرکت زیر آن قرار گیرد.
  • لوگوی مثلثی شکل باید تقریبا برابر با ۷ سانتیمتر باشد.
  • جنس لوگو باید با کیفیت، ثابت و با رنگ های مشخص شده بر روی پارچه نقش بندد.
  • محل نصب لوگو باید در بالای جیب سمت چپ لباس باشد.

۲٫کیفیت و جنس لباس کار

لباس کار باید از لحاظ کیفیت و جنس مطابق با  استانداردهای اچ اس ای باشد. در اینجا استانداردهای اچ اس ای را عنوان می کنیم.

  • جنس لباس کار باید بر اساس الزامات ظاهری لباس و شرایط کاری از نظر مقاومت در مقابل چروک و نیز عدم تولید الکتریسیته ساکن، از کیفیت برخوردار باشد. بدین منظور باید یکپارچه به کار رفته و دارای ترکیب ۷۰ درصد پنبه و ۳۰ درصد پلی استر باشد. در شرایطی که احتمال تماس با آتش و سوخته شدن وجود داشته باشد، جنس پارچه باید از ۶۰ درصد پنبه تشکیل شده باشد.
  • در لباس کار مهندسی به منظور بالا بردن اطمینان از استحکام و مقاومت لباس باید از پارچه هایی با جنس کج راه و تراکم بالا و نخ چهل دولا از نوع رینگ استفاده شود.
  • به منظور بالا بردن دوام بیشتر رنگ لباس کار مهندسی و همچنی جلوگیری از رنگ دادن پارچه و لباس بعد از شستشو و نیز آب رفتن پارچه، باید از رنگ های راکتیو در رنگ کاری پارچه استفاده می شود.
  • با دوختی مناسب و چرخ کاری دوباره محل دوخت می توان از تولید یک لباس کار با کیفیت و مقاوم اطمینان حاصل کرد.

۳٫سمت، نام فرد، رنگ لباس

رنگ و طرح لباس کارکنان در شرکت ها و سازمانی متفاوت از جمله مهندسین بر اساس نوع و سمت در واحدهای مختلف که در جهت اعمال کنترل و نظارت بهتر توسط شرکت و سازمان مربوطه و بر اساس استانداردهای اچ اس ای مشخص می گردد

  • روسای شرکت ها و مدیران پروژه ها باید از لباس سه تیکه که شامل کاپشن، شلوار و پیراهن به ترتیب به رنگ های سرمه ای و طوسی و طوسی روشن استفاده کنند.
  • کارکنان ایمنی و آتش نشانی و همچنین مسئولین اچ اس ای باید از کاپشن و شلوار و پیراهن به رنگ های سرمه ای، سرمه ای و سفید استفاده کنند.
  • سرپرست و نوبت کاران ارشد عملیاتی و نیز روسا باید از لباس های دو تکه کاپشن و شلوار با رنگ طوسی استفاده کنند.
  • مابقی کارکنان عملیاتی باید از لباس های یکسره به رنگ طوسی استفاده نمایند.
  • کارکنان خانم مشغول در واحدهای عملیاتی باید از لباس کار مهندسی سه تکه مانتو و شلوار و مقنعه با رنگ های استاندارد اچ اس ای داشه باشند.
  • کارکنان تدارکات و انبارها، از لباس کار مهندسی دو تکه که شامل کاپشن و شلوار با رنگ زمینه آبی، یقه، سرآستین و زیپ کاپشن با رنگ طوسی استفاده کنند.
  • مهندسین خدماتی و افرادی که سرپرست کارگاه هستند باید از لباس دو تکه کاپشن، شلوار با رنگ زمینه آبی و یقه و سرآستین و زیپ کاپشن به رنگ سفید استفاده کنند.

انواع لباس کار مهندسی

لباس کار مهندسی از بخش های متفاوتی تشکیل شده است که هر کدام باید طبق استانداردهای اچ اس ای انتخاب و استفاده شوند.

  • لباس دو تکه و سه تکه و سرهمی که هر کدام به طور کامل توضیح داده شد.
  • کلاه ایمنی : استفاده از کلاه ایمنی باید بر اساس استانداردهای لباس کار مهندسی اچ اس ای انتخاب شود. در این بین رنگ و اندازه مناسب از جمله مهمترین آنهاست.
  • عینک ایمنی: در استفاده از عینک ایمنی باید از یک سری الزامات پیروی کرد. باید از سلامت عینک خاطر جمع بود. عینک ایمنی باید هر سه سال یکبار تعویض گردد.
  • کفش ایمنی: استانداردهای کفش ایمنی شامل کفی مناسب برای استفاده در محیط، ارتفاع ساق مناسب و مقاومت قسمت بالای پنجه سایز مناسب و راحت باشد.

تولید لباس کار مهندسی طبق استانداردهای اچ اس ای در ایمن پوش آردم با قیمت مناسب و کیفیت عالی جهت رفاه حال مدیران و کارفرمایان قابل عرضه است. با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید.

لباس کار و تجهیزات ایمنی مهدی آردم...
ما را در سایت لباس کار و تجهیزات ایمنی مهدی آردم دنبال می کنید

برچسب : لباس کار مهندسی, انواع لباس کار مهندسی, لباس کار مهندسی استاندارد, قیمت لباس کار مهندسی, لباس کار مهندسی اچ اس ای, , نویسنده : مهدی آردم ardam-safety بازدید : 188 تاريخ : سه شنبه 7 بهمن 1399 ساعت: 21:30

لباس کار از جمله مهمترین تجهیزات ایمنی و ابزارهای حفاظت فردی است و می توان به عنوان پوششی سراسری، دست و پا و تنه فرد را در برابر خطرات و شرایط محیطی مختلف و متفاوت محافظت نماید.

لباس کار حرفه ای دارای ویژگی ها و مشخصات مختلفی می باشد.

خصوصیات و ویژگی های لباس کار حرفه ای

  1. جنس لباس کار حرفه ای را با توجه به کاربردی که دارند مشخص می کنند. پارچه این نوع لباس ها را از الیاف طبیعی و مصنوعی میتوان انتخاب کرد، اما نکته حائز اهمیت را میتوان با توجه به کاربرد، برخورد فرد با نوع مواد شیمیایی و صنعتی و نیز شرایط آب و هوایی در محیط کار است. مثلا لباس کار سردخانه، لباس کار آشپزخانه، لباس کار آتش نشانی و … که جنس پارچه هر کدام باید متناسب با محیط کار آنها باشد.
  2. اندازه و تناسب لباس کار حرفه ای با بدن فرد باید متناسب باشد.
  3. مدل لباس کار حرفه ای باید متناسب با نوع کار افراد باشد. مثلا افرادی که با ماشین آلات صنعتی کار می کنند باید از مدل یکسره استفاده کنند که بدون پارگی باشد و همینطور نباید از وسایلی مانند ساعت، زنجیر و کلید در هنگام استفاده از ماشین های صنعتی استفاده کرد.
  4. لباس کار آتش نشانی باید از جنس ضد حریق باشد چرا که با حرارت و آتش در تماس هستند. در هنگام استفاده از لباس آتش نشانی باید از وسایلی مانند کلاه، دستکش و نیز کفش ایمنی استفاده کرد.
  5. لباس کار باید برای افرادی که در محل های دارای گرد و غبار و مواد قابل اشتعال و انفجار است، مشغول به کار هستند باید عاری از چین و چروک های زیاد، لبه و جیب باشد چرا که ممکن است مواد سمی در جیب یا چین های لباس باقی مانده و در نهایت منجر به مسمومیت فرد شود.
  6. افرادی که با مواد شیمیایی، اسیدی و رادیواکتیو در ارتباط هستند، میبایست از لباس هایی که حالتی یکپارچه است و نیز عاری از هر گونه منفذ باشد همچنین باید به همراه لباس از کلاه، دستکش ایمنی و کفش از جنس غیر قابل نفوذ استفاده کند.
  7. اگر کارکنان در مشاغلی هستند که مدام مجبور به بالا دادن آستین های لباس خود هستند، می بایست از لباس هایی استفاده کنند که آستین کوتاهی دارد.
  8. افرادی که محل کار آنها محیط هایی با قابلیت انفجار بالا می باشد، نباید از لباس هایی استفاده کنند که امکان اشتعال بالایی داشته باشند.
  9. اگر محیط کار افراد در مناطق سردسیر و یا در فصل زمستان باشد باید از لباس هایی با آستر پشمی استفاده کنند و اگر در محیط های بارانی مشغول به کار می باشند باید از لباس کار دارای کلاه سرخود باشد استفاده کنند.
  10. در لباس کار حرفه ای اصولا از آرم یا نام شرکت مربوطه بر رو لباس ها درج میشود. بهترین مکان برای درج لوگوی شرکت سمت راست بالای جیب است.

ضرورت استفاده از لباس کار

لباس کار برای مجموعه های مختلفی چون ادارات، موسسات، باشگاه های ورزشی، کارخانجات، حزب های مختلف، مدارس، مراکز درمانی،مراکز آتش نشانی و … ضرورت دارد.

ضرورت و اهمیت لباس کار با توجه به کار و فعالیت های افراد متفاوت است اما از جمله مهمترین دلایل استفاده از لباس کار می توان به رعایت مسائل بهداشتی، متمایز شدن پرسنل مختلف یک مجموعه، ایمنی، حفاظت کارکنان، شناسایی تخصص های مختلف، نظم و … اشاره دارد. و نیز می توان به کاربردهایی چون کاربردهای نمایشی، تبلیغاتی و … برای مجموعه اشاره کرد.

انواع لباس کار

لباس کار دارای انواع مختلف میباشد که می توان به لباس های یکسره، انواع کاپشن و شلوار، پوشش های سراسری برای جسم کارکنان و… می باشد . از پارچه های مختلفی چون جنس های ویسکوز، پلی استر، فیلامنت یا کتان تولید می شود.لباس هایی که از جنس الیاف طبیعی ساخته شده است برای مکان هایی که به تبادل حرارتی بالا در لباس های کارکنان است و از لباس هایی با الیاف ضخیم تر است و نیز مناسب مکان هایی ست که به استفاده از لباس های عایق باشد استفاده می شود.

مثال: لباس هایی با جنس پی وی سی برای مشاغلی که در ارتباط به مواد آتش زا هستند استفاده می شود.

مثال: لباس هایی با پوشش آلومینیوم برای مشاغلی که در ارتباط با اشعه مادون قرمز هستند استفاده می شود.

مثال:لباس هایی که درصد نخ بالا دارند برای مشاغلی که با دستگاه هایی چون جوشکاری، فرزکاری و … سرو کار دارند استفاده می شود. به این منظور از پارچه های لی، کتان، و … که دارای تبادل حرارتی مناسب و مقاومت مناسبی ست استفاده می شود.

در صورتی که قصد خرید لباس کار و انواع مختلف لباس کار را دارید می توانید با ایمن پوش آردم تماس بگیرید.

 

 
لباس کار و تجهیزات ایمنی مهدی آردم...
ما را در سایت لباس کار و تجهیزات ایمنی مهدی آردم دنبال می کنید

برچسب : لباس کار, لباس کار حرفه ای, لباس کار استاندارد, انواع لباس کار, لباس کار سردخانه, لباس کار آتش نشانی, نویسنده : مهدی آردم ardam-safety بازدید : 181 تاريخ : سه شنبه 7 بهمن 1399 ساعت: 21:18

خرید بهترین لباس کار و تی شرت کار

اگر قصد دارید که بتوانید به راحتی کارهای خود را به درستی انجام دهید و در عین حال به خود آسیب نرسانید باید قوانینی را رعایت کنید:

پوشیدن لباس کار و تیشرت کار در محیط کار الزامی است. اگر در محیط کار خود با مواد اسیدی و یا جرقه دار روبرو هستید باید حتما از عینک ایمنی در حین کار استفاده کنید. پوشیدن پیش بند ایمنی در محیط هایی که موادی وجود دارد که به لباس آسیب می رساند و احتمال ریختن مواد بر روی لباس می باشد الزامی است. به منظور جلوگیری از ضربه به پا و یا حتی باعث پرتاب شدن چیزی بر روی پا می باشد باید از کفش ایمنی استفاده کرد. 

رعایت این قوانین باعث ایمن ماندنمان در محیط کار می باشد.

تولید لباس کار آردم شما را راهنمایی میکند که در محیط کار خود از چه نوع لباس کاری و یا در محل کار خود از چه سبک از لباس کار باید استفاده کنید.

هر لباس کاری باید متناسب با نوع صنعت موجود طراحی و دوخته شود. نوع طراحی لباس کار باید به شکلی باشد که زمانی که فرد در آن صنعت فعالیت دارد دست و پا گیر نباشد و فرد اذیت نشود. به بیانی دیگر راحتی فرد در لباس کار یکی از شروط تعیین کننده در کیفیت لباس کار حرفه ای است.

لباس کار آردم با در نظر گرفتن نوع صنعت شما به طرح، کیفیت و جنس لباس کار میپردازد. شما نیز میتوانید با قیمت مناسب از ایمن پوش آردم لباس کار حرفه ای خود را تهیه نمایید. 

به غیر از لباس کار، از اصولی ترین نوع پوشش تجهیزات ایمنی ست که کارگر باید با آن تجهیز شود. مانند عینک ایمنی، کفش ایمنی، دستکش ایمنی، کلاه ایمنی و … تمامی موارد را میتوانید در ایمن پوش آردم تهیه و استفاده نمایید.

 

 
لباس کار و تجهیزات ایمنی مهدی آردم...
ما را در سایت لباس کار و تجهیزات ایمنی مهدی آردم دنبال می کنید

برچسب : تی شرت کار, تیشرت کار, خرید تیشرت کار, کیفیت لباس کار حررفه ای, تجهیزات ایمنی, ایمن پوش آردم, نویسنده : مهدی آردم ardam-safety بازدید : 197 تاريخ : سه شنبه 7 بهمن 1399 ساعت: 21:12

ضرورت تهیه لباس فرم اداری شیک

لباس فرم اداری هم به منظور محافظت در برابر تغییرات دما و همچنین به عنوان پوشش از جهت ایجاد وقار و متانت به شخص و سازمان بسیار حائز اهمیت است. لباس فرم اداری باید تابع شرایط فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است. ایمن پوش آردم به پشتوانه سابقه درخشان خود، توانست با نیاز سنجی دقیق از مشتریان خود و با در نظر گرفتن تمامی شرایط حاکم بر سازمان، در زمره برندهای محبوب و در زمینه طراحی و دوخت فرم اداری مطابق با سلایق مشتریان خود گام بردارد.

علاوه بر تولید لباس فرم اداری و با وجود تنوع فرهنگی در طراحی لباس فرم اداری شیک، ایمن پوش آردم توانسته در سطوح متنوع همچون تولید لباس کار مهندسی، لباس کار کارگری و … فعالیت داشته باشد.

زیبایی و طرح انواع لباس فرم اداری علاوه بر نمایان نمودن اصالت و پرستیژ سازمان، می تواند آثار بسیار مطلوبی بر احوالات روحی و روانی پرسنل نیز داشته باشد. نوع پوشش در تحول و شکل گیری  شخصیت سازمانی در علم بازاریابی مدرن امروزی  و برند سازی بسیار موثر است. 

علاوه بر وجود تنوع فرهنگی در تولید مانتو و لباس فرم اداری شیک، دیدگاهها و چشم اندازهای سازمانی بسیار موثر است.

پوشش شیک به همراه راحتی، اقتدار، اعتماد و تمجید باعث ایجاد حس خوب در نظر مخاطبین و پرسنل می باشد. در علم بازاریابی مدرن امروزی، استفاده از یک مانتو فرم اداری شیک باعث بالا رفتن اعتماد به نفس در بانوان می شود.

در اولین ملاقات ها، مخصوصا در مذاکره های سازمانی، لباس می تواند بیشترین تاثیر را در جذب مذاکره شونده داشته باشد. پس افرادی که قصد فروش بیشتر را دارند باید به لباس فرم ویزیتورهای و بازاریابان خود توجه ویژه ای داشته باشند.

مانتو فرم اداری شیک

ایمن پوش آردم علاوه بر در نظر گرفتن وظایف پرسنل در سازمانهای مختلف، سعی در طراحی و تولید مانتو شلوار اداری با کیفیت و شیک در اختیار بانوان شاغل قرار می دهد.

آیا برای موفق شدن و برندسازی، مانتو و لباس فرم اداری ارزان کاربرد ندارد؟

اگر شما جزء آن دسته افرادی هستید که فکر میکنید به منظور برندسازی شخصی و سازمانی باید حتما از فرم اداری گران قیمت و خاص استفاده کنید. در علم بازاریابی مدرن امروزی، لباس فرم اداری ارزان به هیچ عنوان باعث شکست افراد در برندسازی نمی باشد. از جمله عوامل موثر در موفقیت سازمانها، استفاده از مانتو فرم اداری سازگار با تمام عوامل سازمانی می باشد. پس قیمت لباس فرم اداری هرگز باعث افزایش اعتبار برند نمی شود.

اگر سازمانها قصد دارند که خود را برند سازی کنند باید از سه نوع زبان : زبان کلامی، زبان بدن و زبان سازمانی استفاده کرد. نوع پوشش پرسنل فقط یکی از فاکتورهایی ست که زبان سازمان را برای مخاطب آشکار می کند. از جمله عوامل موثر در ارتقای شخصی پرسنل و سازمانها، طراحی و تناسب کار با لباس فرم اداری می باشد.

 

 
لباس کار و تجهیزات ایمنی مهدی آردم...
ما را در سایت لباس کار و تجهیزات ایمنی مهدی آردم دنبال می کنید

برچسب : لباس فرم اداری, لباس فرم اداری شیک, قیمت لباس فرم اداری, انواع لباس فرم اداری, لباس کار اداری, نویسنده : مهدی آردم ardam-safety بازدید : 176 تاريخ : سه شنبه 7 بهمن 1399 ساعت: 21:06

لباس کار مهندسی بیانگر شغل و حرفه ی شما و همچنین با در نظر گرفتن جنبه های ایمنی، حفاظت از شما را بر عهده دارد.

کارگران در گذشته در محیط های کارگاهی و اداری به استفاده از لباس کار ملزم نبودند اما امروزه این الزام در جهت استفاده از لباس ایمنی و کار وجود دارد و فقط مختص کارگران نیست، در یک محیط کارگاهی و اداری تمامی تمامی پرسنل اعم از پرسنل و کارفرما باید از لباس کار ایمنی استفاده نمایند. استفاده از لباس کار باید با توجه به نوع محیط و شرایطی که در آن مشغول به کار هستند باید انتخاب و خریداری شود. به عنوان مثال افرادی که پزشک و یا پرستار هستند باید از یک روپوش سفید استفاده نمایند. استفاده از لباس فرم اداری برای افرادی که در محیط های اداری مشغول به فعالیت هستند مناسب است. استفاده از لباس کار مهندسی مناسب برای افرادی است که در محیط های کارگاهی و متناسب با فعالیت جسمانی بالا است می باشد.

در ادامه به ویژگی های یک لباس کار مهندسی می پردازیم

استانداردهای لباس کار مهندسی

در بالا به این نکته اشاره کردیم که افراد باید بر اساس شغل و حرفه ای که دارند لباس کار مخصوص به خود را تهیه نمایند. از آنجایی که هر شغلی شما را با چالش ها و خطراتی روبرو می کند و هر چه میزان این خطرات بیشتر باشد به استفاده از لباس کار مهندسی نیاز بیشتری پیدا خواهید کرد. 

هر نوع لباس کار، چه لباس کار مهندسی چه لباس کار آتش نشانی و… باید دارای یک سری ویژگی های مشترک باشد. لباس کار باید علاوه بر حفظ ایمنی فرد، برای فرد احساس راحتی را به همراه داشته باشد. در هنگام خرید لباس کار مهندسی باید به این نکته توجه کنید که لباس کار باید متناسب سایزتان باشد. اگر لباس کار فرد، گشاد باشد و یا از سایز فرد بزرگتر باشد نمیتواند ایمنی لازم را ایجاد نماید به این دلیل که نمیتواند به خوبی روی قسمت های بدن قرار بگیرد.

در مورد لباس کار مهندسی، اگر کوچکتر از سایز فرد باشد می تواند محدودیت های حرکتی ایجاد کند و از طرفی باعث ایجاد حس کلافگی در فرد میشود.

استفاده از لباس کار به صورت مداوم در طول شبانه روز باعث ایجاد آلودگی می شود در نتیجه لباس کار مهندسی نیاز به شستشوی مداوم دارد.لباس کار باید همیشه تمیز و عاری از آلودگی باشد. در این شستشوها نباید کیفیت، کارایی و رنگ لباس از بین برود.

در انتخاب رنگ لباس کار مهندسی باید دقت کنید که از لباس کار مهندسی با رنگ تیره استفاده نمایید تا سیاهی و کثیفی محیط نشان داده نشود. بهترین رنگ برای لباس کار مهندسی باید از بین رنگ های طوسی، سرمه ای و مشکی انتخاب شود.

در انتخاب لباس کار مهندسی باید از جنس با کیفیت مرغوب استفاده شود و نباید باعث ایجاد حساسیت و آلرژی شود. لباس کار باید جنبه حفاظتی داشته باشد.

جنس پارچه لباس کار مهندسی باید بر اساس عوامل محیطی مانند آب و هوا، گرما و سرما بستگی دارد.

سازمان HSE درباره استانداردهای لباس کار مهندسی موارد زیر را عنوان کرده است.

رنگ لباس کار با توجه به سمت افراد در یک سازمان انتخاب می شود. رنگ لباس کار مهندسی باید در سازمان تعریف شده باشد. این کار باعث شناخت بهتر فرد می شود.

در انتخاب رنگ و جنس پارچه لباس کار، باید از رنگ های شب نما و شبرنگ استفاده شود تا در تاریکی شب قابل رویت باشند. مانند لباس پاکبانان، لباس پلیس، لباس آتش نشان ها که از رنگ های سفید، نارنجی و یا سبز فسفری استفاده می شود. از این شب رنگ ها به صورت نواری در لباس کار مهندسی استفاده می شود.

بر روی لباس کار مهندسی حتما باید از آرم و لوگو سازمان در بالای جیب در سمت چپ لباس استفاده می شود.

در تولید لباس کار مهندسی باید دقت لازم را به کار برد تا درزهای لباس باز نشود و از ورود آلودگی های محیطی به درون لباس جلوگیری شود.

در تولید لباس کار مهندسی به منظور جریان داشتن هوا و نفس کشیدن بدن باید از الیاف استفاده شود. لباس کار مهندسی در کنار ایمنی و کارایی که برای فرد دارد باید جنبه زیبا شناختی در آن رعایت شود تا افراد برای استفاده از آن تشویق شوند.

جهت خرید لباس کار مهندسی با قیمت مناسب می توانید با ایمن پوش آردم تماس حاصل نمایید.

 

 
لباس کار و تجهیزات ایمنی مهدی آردم...
ما را در سایت لباس کار و تجهیزات ایمنی مهدی آردم دنبال می کنید

برچسب : لباس کار مهندسی, لباس کار مهندسی استاندارد, ویژگی های لباس کار مهندسی, جنس لباس کار مهندسی, رنگ لباس کار مهندسی, , نویسنده : مهدی آردم ardam-safety بازدید : 159 تاريخ : سه شنبه 7 بهمن 1399 ساعت: 20:57